piątek, 19 lipca 2013

Pora wrócić do koralikowania..Makramki.. bleee

Włączyła mi się "marudka", wielka jak Morskie Oko!
Bo ile można tych makramek kręcić.
Nie narzekam, bo było zamówienie w dziesiątkach , więc wykonałam,ale bezwarunkowo dziś wieczorem wracam do koralikowania.
Było za dużo tego kręcenia bransoletek.
Wstawiam jeszcze zaległą bransoletkę z ukończonym zapięciem serduszkiem.




Chyba więcej nie porwę się na taką skalę tych samych powtórzeń, w tak krótkim czasie .
Ręce mnie świerzbią na coś wielkiego, choć nie mam nic konkretnego w głowie.
Wiem,że przyjdzie na to czas:)
Wprawiam się w tych " zwyklakach", naoglądam się w internecie piękności.
Sobie tłumacze, chcesz robić pięknie to zrób perfekcyjnie zwyklaka...
Niespełna miesiąc temu tu super duo, tu kulka , tu koraliki na siatce- a dziś ugrzęzłam w komercji:) muszę się zmotywować , żeby wyjść poza szablon:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz