czwartek, 27 marca 2014

LORELEI

A cóż to takiego to Lorelei?
Samo imię w mitologi germańskiej,  oznacza syrenę , a także coś atrakcyjnego kuszącego.
Dlaczego Lorelei?:)

Według jednej z legend germańskich było to imię młodej dziewczyny, która po tym jak dowiedziała się o zdradzie kochanka skoczyła z wierzchołka góry w nurty Renu.
Zmieniona w syrenę zwodziła pływających po Renie rybaków, wciągając ich na skały.

Tak tez nazywa się skała Lorelei.
A tak wygląda :)

W głowie kotłują się myśli, o co chodzi z ta wyspa , skała, syreną?
A nic wielkiego:)
To nowy tytuł wyzwania Kreatywnego Kufra:)
Po prostu !



Podejmuję wyzwanie:)
Nie chciałam tworzyć czegoś dosłownego, więc spróbowałam zainspirować się zieloną wyspą i głęboką otchłanią wody.
To właśnie tak kolorystyka zainspirowała mnie do stworzenia kolczyków.
Oto one.



Kolczyki to granatowy sutasz w kolorze toni wody, rozbłyskające promienie słońca na falach to złote koraliki TOHO , a na środku - zielona wyspa -  Preciosa mieniąca się w granatozieleniach...

A na koniec ostatnie zdjęcie, nie wyszło mi najlepiej ponieważ trafiłam na ostre słońce, nie mniej to co uchwyciła migawka jest bardzo urzekające . 
To Lorelei puściła mi oczko,że trzyma za mnie kciuki:)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz