poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Ombre jesiennych liści:)

Idąc za ciosem z tą jesienią, (choć jestem kobieta kontrastów i nie jest to pora roku mojej gamy kolorystycznej) to chcę napisać,że codziennie chodząc z dzidziulkami na spacer non stop zauważam kolejne inspiracje do Jesieni Kreatywnego Kufra.
I dotarło do mnie jaka jesień jest bogata.
Niby takie oczywiste,ale człowiek na to w ogóle nie zwraca uwagi, na to bogactwo form!

Wiec nie wiem, czy czasem jeszcze czegoś nie wyczaruje na te jesienne wyzwanie.
A tymczasem.
Chodziły mi po głowie różne kolory liści - chociaż w moim otoczeniu jeszcze nie występują.
Miałam taki swoisty ciąg myślowy zupełnie nie związany z konkursem, tylko właśnie z tym podziwem.
A ,że jakiś czas temu kuzyn mi opowiadał o amerykańskim "indian summer" to mamy takie cuś:

Kulczyki:)



Branzalete :)
 No i parra :)Tugeder :)



A tutaj zdjęcie pierwszych kolczyków-pierwowzoru- wstawione pod przymusem- autorki pomysłu:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz