czwartek, 22 sierpnia 2013

Ziaba mała - czyli Wyzwanie Kreatywnego Kufra

To bedzie mój drugi udział w jakimkolwiek konkursie.

To banerek do konkursu:



Głównym powodem akurat jak widzicie jest żaba.
Moja druga połowa często mówiła do mnie "Ty Ziabo Mała" więc weź tu nie wspominaj i nie zrób czegoś:)
Do tego stopnia lubiłam (co ja piszę -lubię!) to stwierdzenie,że jak montowali bezprzewodową sieć internetową to została nazwana "Domek Ziaby Małej".
Okres Ziaby się chwilowo zakończył, mamy teraz okres" Ty zbóju"... nie będę pisała czemu
(O Rumcajsie kiedy indziej)
A tak jeszcze dodam, że jest to wszystko podszyte różnicą w gabarytach pomiędzy moim lubym.
Ja musiałabym być połowineczką (no możę połówką), ale on na pewno wielką połowuchą:)

Wracając do konkursu:)
(bo się człowiek rozpędził z tymi wspomnieniami)

Ostatnio znowu mam fazę na kuleczki, więc szwędała mi się "wisząca żaba".

Trochę postanowiłam się po tych żabach rozejrzeć , i wybór padł na Azura Dart Frog

Przede wszytskim dlatego ,że samo Azura kojarzy się z jakimś edenowskim błękitnym morzem. Więc bazuje na samych pozytywnych skojarzeniach:)

I tak tu inspiracja :

A to moja ziaba, z jasnym brzuszkiem:)


ale z tyłu czarne łatki tez są:)






A ,że to wyzwanie dla Kufra, to i żabę próbowałam w kufer wsadzić:)



Możecie też śledzić moje posty na FB:
Tutaj link do żaby:)





3 komentarze:

  1. Śliczny żab :D I jeszcze taki blue.
    Życze wygranej z tym żabciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzeczność każde podziękować, więc dziękuję!
    Zabobony mówią nie dziękuj, więc nie dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosimy o umieszczenie baneru wyzwania zgodnie z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń