środa, 30 października 2013

Turquoise & Super Duo & Fire Polish & ... Spike's

Wczoraj wieczorem musiałam na dość pilnie usiąść do kuleczek, bo mam zamówienie na zwykłe wisiorki. Co jakiś czas zaprzyjaźniony butik życzy sobie kilka wisiorów. Mnie to oczywiście cieszy bardzo.
Chciałam coś z turkusem urzeźbić, bo jakiś cza stemu zamówiłam sobie fajne koraliki SD i Toho treasure,ale ostatecznie mamy SD picasso turqouise i złote yellow gold toho treasure.
Miala być kulka,a coś mnie pokusiło,żeby jednak dodać kolce i w t ten sposób stworzyłam swoja własna kreację kulki. Nie do końca to kulka, może bardziej walcowata.
Jeszcze nie wiem jakie mocowanie zrobię, muszę skonsultować z zamawiającą:)





A tak poza tym to ostatnio coraz szersze grono moich znajomych pyta mnie o sutasz, ba ! nawet mam zamówienie,żeby zrobić .Wprawdzie poinformowałam, że nie jest to moja dziedzina,ale żadnej z osób to nie przeszkadza. Więc ciesze się tym bardziej ,bo im więcej takich zamówień tym więcej ćwiczę to z czym mam problem. I krótsza droga do tego,żeby w końcu robić to dobrze.

To chyba tyle na dziś.
Dobranko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz